13 March 2014

POST YANG KE 100

an Angels watches over all your writes~
Assalamualaikum!

finally, bilangan posts saya di blog telah mencecah angka tiga. alhamdulillah, terima kasih ya Allah kerana memberi diri ini kesempatan untuk berkongsi segala apa yang bersarang dalam kepala ni. di awal penulisan blog, tak terfikir pn untuk konsisten/serius: JUST FOR FUN. budak baru lepas SPM kn, nothing to do. sampailah satu masa tu, bilangan followers saya naik mendadak! dn yang paling buat saya rasa lebih bersemangat nk menulis adalah apabila saya dapat message dari sorang "unknown", through FB. dia menyatakan sesuatu yang betul2 membangkitkn semangat saya untuk terus berkongsi cerita di laman yang amazing ni, perghhh! time tu saya rasa betul2 dihargai, even im not sure samada "unknown" tu berada dalam keadaan waras or tak masa dia message saya tu. tapi sejak dari peristiwa tu, saya mula mendapat kepuasan dalam penulisan blog! saya mula rasa seronok bila dapat share something yang berguna fr those yang baca post saya, dn yang paling ohsem adalah apabila coretan saya memberi kesan kepada mereka! subhanAllah, im so touched!!

kat blog jugak saya bole berceloteh dengan panjang lebar tanpa had, dn semestinya saya suka keadaan camni sebab saya agak pantang apabila pemikiran saya yang kadangkala berada di tahap klimaks dibantutkan! so that is why im here, huhu. ok, dikesempatan ini! saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kamu yang tengah baca post ni, thaanks ye sebab sudi singgah di blog saya. dn kepada followers saya, thanks a million fr your invaluable support and i really appreciate it! saya juga nk mintak maaf kalau sepanjang penulisan saya ni saya ada termasukkn lebih cili ke sampai ada yang terasa pedasnya, huhu. maaf tau, tk sengaja pn. kebanyakkan apa yang saya tulis adalah berdasarkan pengalaman hidup saya, dn mana yang baik tu jadikn pengajaran ye. dn kalau kamu perasan ada kesalahan dalam penulisan saya, renungilah kata-kata Saidina Umar: "jangan sesekali kamu membuat andaian yang tidak baik terhadap kata2 yang keluar dari mulut saudara kamu, sedangkn kamu mempunyai jalan untuk menjadikan kata2 tersebut difahami secara baik..". ok then, till here! may we always be in Allah's Loving Hand, ameen!
sekian, wasallm.

# ideas are gift from Allah, write them down and act upon them! :)