01 November 2012

LAST PAYPERRR!!!

sweet memory, :')
Assalamualaikum!

hai, im back! hehe, berhabuk dh blog ni sebab lama dh tk update. ok whatever, apa yang pentingggg *drum roll* my exams are now over, alhamdulillah! Ini bermakna, i just finished semester satu! err, boleh bagi tepukan untuk saya? yay, thnk you thank you! even i knw you tak tepuk pun kan, kn kn? ok tkpe, dh biasa syok sendiri. T.T

ok ok, i just wnt to say that i truly miss my memories at KUIM. expecially memories with my housemates, oh yah! i mean, my adorable sistersss!! thanks fr the sweet moments siss, and thnks fr giving me the experience to be a younger sister! Seronok, syukur alhamdulillah! bila saya study smpai malam, kak Erni selalu temankn. bila saya lapar, kak Fieffy selalu buatkn makanan. bila saya sakit, kak Ina risau sangat. bila saya tk tau kemas barang, kak Alis ada untuk tolong saya. dn bila saya gigit kuku, kak Nina selalu tegur. bila saya sedih, mereka selalu hiburkan. bila saya balik lambat, mereka tunggu saya balik sebab risaukn saya. bila saya nk jd baik, mereka bagi semangat tahap maksimum. bila saya buat salah, mereka selalu membebel. tp comel sangat, hehe. we are like one happy family, kn kn? huhu, gonna miss this momentssssss! Semoga perkenalan kita tak berakhir di sini~~

# they are not my seniors, they are my sisters!