23 September 2013

BERAKHIR SUDAH PROGRAM PERTAMA

nantikn sekual keduanya, hihi.
Assalamualaikum!

alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah! bersyukur ke hadrat Ilahi kerana mempermudahkan segala urusan bagi melaksanakan program "Akademik Tip Top Akhlak Mantop", even banyak kekangan yang dihadapi sebelum ini. tapi alhamdulillah, Allah sentiasa memberi jalan penyelesaian untuk setiap masalah. syukur pada Allah, alhamdulillah. akhirnya terlaksana sudah impian saya sebagai Exco Akademik PERSEPSI untuk mengadakan sebuah program perkongsian ilmu bersama Ustazah Fatimah Syarha dn suaminya, Dr. Farhan Hadi. ya Allah, terima kasih di atas peluang dn kesempatan ini. terima kasih di atas kenangan manis ini, it will be one of the sweetest moments yang berlaku in my entire life selama menuntut di bumi KUIM. dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua AJK Pelaksana yang terlibat secara langsung atau tidak bagi menjayakan program ini. tidak dilupakan kepada Timb. saya yang setia berada di samping saya tak kira apa yang berlaku- terima kasih Ummu sayang! juga kepada AJK saya yang setia, yang selalu ada dibelakang- depan- kiri- kanan- atas- dn bawah saya untuk menjayakan program ini meskipun mulutnya tak pernah berhenti bercakap. thaanks fr making my day seceria pelangi petang my dear Farah, hopefully kamu akan touching bila baca entry ni! juga kepada ibu dn ayah tercinta, terima kasih di atas doa dn sokongan kalian!

tidak dilupakan kepada Penasihat Kehormat saya yang tak pernah jemu mendengar idea-idea saya yang agak entah apa-apa, dn terima kasih juga di atas idea-idea bernas yang telah disumbangkn untuk meMANTOOPkan program ini. terima kasih juga kerana sanggup bersusah payah untuk merealisasikan impian saya ni, i really appreciate it! terharu sangat, terima kasih ye abg Zameer! juga kepada barisan MT PERSEPSI- YDP (walid), TYDP (ummi), S/U (kak Ikim) dan BEND. (kak Jumm) serta barisan kepimpinan PERSEPSI bagi sesi 2013/2014. terima kasih sebab sudi jaga kaunter, terima kasih sebab sudi traning nasyid sampai tak tidur malam selama 4 hari. ya Allah, hanya Tuhan yang tau betapa beruntungnya diri ini dapat mengenali kalian! ingatlah sahabat-sahabatku yang berlatih nasyid tu, sesungguhnya Allah SWT pandang pada usaha kita! tahniah diucapkan, saya sayang kalian kerana Allah SWT! terima kasih juga kepada mahasiswa/i yang sudi hadir, dn terima kasih juga kepada panel jemputan khususnya kerana sanggup meluangkn masa untuk berkongsi ilmu bersama mahasiswa KUIM. semoga ilmu yang dikongsikan dapat menjadi asbab kepada perubahan kita ke arah yang lebih baik, in sha Allah.
sekian, wasallm.

# sepatutnya tajuk yang sesuai untuk entry adalah TERIMA KASIH, T.T