11 January 2013

MTF Jan/2013


Assalamualaikum!

last Friday till Sunday diadakan Minggu Taaruf Fakulti untuk pelajar sem satu khusus utk pelajar Akademi Pengajian Islam, program ni lebih kurang mcm orientasi lah. and you knw wht? saya jd Fasilitator, hahahahahahahahaha. lawak antarabangsa kn? mcm tk percaya je, huhu. masa mula-mula dapat amanah sebagai Fasi, rasa mcm ohh man please lah! tkn saya nk jd Fasi utk student yang umurnya sebaya saya or maybe lebih tua dr saya? dh laa tkda pengalaman, huhu. tp disebabkn terpaksa, so saya kuatkn jugak diri ini utk menerima amanah itu sebagai satu cabaran baru dalam hidup saya. sebagai bukti, silakan menonton video di atas! my group pn tersangatlah adorable, trust me! mereka menghormati saya sebagai Fasi walaupn umur kami ada yang sebaya dn ada yang lebih 'senior' dr saya. ya Allah, thnks fr this sweet momments! im so happy, experience yang sangat amazing! btw, video kt atas ni adalah persembahan kumpulan saya. Saya fasi tp saya pun join, dulu malu sekarang bak mai mic tu hahah! persembahan tentang luahan hati anak-anak kecil di bumi Palestine, enjoy watching! 
sekian,wasallm.

# jangan takut untuk mencuba.