06 June 2014

MINGGU MESRA SISWA (3): TERAKHIR~

bersama rakan2 KUSMA, ni sesi lepas punya. isokey, pn bole~
Assalamualaikum!

MMS terakhir?? yes, lepas ni saya tak dapat join MMS lagi dh bcs dis is my final year kt KUIM kn. anyway alhamdulillah, berakhir sudah Minggu Mesra Siswa sesi I (2014/2015). macam biasa, the experience was great and wonderful. Fr dis sesi, i was selected again to be a facilitator!! im so happy, alhamdulillah. i meet my new adik2, new friends, new strangers, dn macam2 lagi yang ive never met before! last sem, my group has 50students. but fr dis sem, adik2 in my group hanya 18orang je. alhamdulillah, dis small amount memudahkan saya untuk lebih rapat dn mengenali mereka dengan lebih dekat. even kami hanya kenal baru 4hari, tapi sudah mampu menghadirkan rasa sebak di saat berpisah. dat was awesome, seriously!! sangat terasa ukhwah yang terjalin tak sampai seminggu tu, ya Allah! semoga tautan ini diredhai oleh Allah sampai syurga, ameen~

oh, bercerita tentang MMS jugak! i wud like to share about my final result fr last semester, hm. memandangkn saya merupakan salah sorang urusetia masa MMS, so i can check my result seminggu lebih awal dari kawan2 yang lain. ok, saya check! i feel like crying rite after I knw about my result, oh man! sangat teruk, dn saya ambik masa yang agak lama untuk terima kekurangan diri saya ni. seriusly, i cant see my future anymore! tapi alhamdulillah, support dari kawan2 yang tau tentang result saya masa tu buat saya strong jugak lah. i still can smile bila result (pointer) saya ditanya oleh kwn2, Allah. ujian ini betul2 mengajar saya erti sabar dn syukur, alhamdulillah. and guess what! Berkat kesabaran saya yang tak seberapa tu, Allah balas dengan sesuatu yang sangat... subhanAllah!! result saya tu SALAH sebenarnya, typing error! technical problem, huhu. Dear Allah, thank you so much!! =') =')
sekian, wasallm.