29 July 2014

SETELAH BERGELAR MANTAN


with my ladies, =')
Assalamualaikum!

hi. hm. rasa macam tanak share je perasaan setelah bergelar "mantan" Exco PERSEPSI, huhu. but isokey, dis is wht we call kenangan kn. ok, alhamdulillah. masa tidur saya bukan lagi after midnite, sekarang lebih teratur. same goes fr my lunch and dinner, and lagi penting adalah saya dh bole spend time fr my bsnz, HERBALIFE~ ohseeeeem, n nw i cn drink my shake every morning!! selalunya time free baru buat shake, kadang2 after lunch. kadang2 after dinner, n sometimes after i had my supper! just imagine, hw cn my wonderful shake nk process when i drink it a few seconds before i sleep kn?? Tapi tu je FREE time dat i hv masa pegang jawatan dalam organisasi dulu, T.T

bt seriously, i miss zaman busy tuu! serabut macam apa entah, but always look awesome~ moment yang paling tk bole blah is bila dh jadi Exco tu likers for my FB's status bertingkek-tingkek! kalau tidak dulu, nk cecah number 5 pn susah. Haha, just kidding. tp ssungguhnya t/jawab yang sedang saya pikul masa itu adalah amanah yang diberi oleh Allah, dn semoga usaha kecil saya itu ada nilai disisi Allah dn semoga apa yang telah saya lakukan selama menjalankn amanah tersebut mampu untuk menjadi hujah di hadapan Allah kelak untuk melayakan diri ini memperoleh Rahmat Allah.
sekian, wasallm.

# time flies, so fast~