15 May 2012

KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA



Assalamualaikum!

dear readers, tahu takkkkk!? saya dapat tawaran masuk Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM), so? ok, itu tak penting. yang penting, saya dapat kos Undang-Undang dan Shariah! alhamdulillah, im so happy!! just imagine, sebelum dapat tawaran ni makan tak lalu dn tidur pn tk lena. huhu, tapi alhamdulillah. finallyyy, Allah izinkan diri ini menjadi pelajar undang2 dan shariah! 

hmm, logo KUIM ni comel lah. warna pink pulak tu, at first saya ingat KUIM ni khas untuk student perempuan sahaja. Tapi ternyata saya salah, bila tengok website KUIM ada je gambar pelajar lelaki juga. so warna pink tu takda kena mengena langsung dengan pengkhususan untuk mana2 gender. huhu, harap maklum. thanks KUIM sebab merancakkan kematangan pemikiran saya. so lepas ni takdalah saya cakap warna pink tu khas untuk perempuan je. Okay now i tak sabar nak register sebagai official student KUIM. ehh, betul ke ni?? macam tak percaya je, terima kasih Allah!