07 May 2014

A's GENERATION

wers my BFF?? 
Assalamualaikum!

last Saturday i went to PWTC fr the second time with my bestfriend dat i really, really. hm, nvm. well, at first tujuan pergi sana adalah untuk shopping buku. tapi kita hanya mampu merancang kn, huhu. Memandangkn a bestfriend of mine teman me fr the whole day kt PWTC, alang2 tu kami tunggu terus ketibaan parents arwah Ahmad Ammar yang dijadualkn untuk berada di PWTC pkul 5pm! it was so wonderful, alhamdulillah! the thing yang buat saya sangat excited is wen his mom still cn remember my name, Allah. im so touched, really!! And his parents still cn remember dat me and my BFF are from Melaka, KUIM!! maybe dis thing is nt dat 'big' fr u guys, bt fr me! ia sangat bermakna, SANGAT. thank you Allah fr dis precious moment, and thank you my bestfriend sebab sudi teman me to meet dem!

the other thing pulak, look at d book in the picture above! fr those yang belum beli, boleh lah beli buku ni. hihi, why? sebab dalam buku yang ohsem ni ada beberapa keping gambar sempena program ATAM 2.0: Warisi Keperibadian al- Fateh Malaysia!!, maksudnya ada gambar i jugaaaaak ya Allah! congrats to my bestfriend sebab dapat cabutan bertuah buku ini, i den selak2 buku ini.. NAH! terjumpa pulak gambar sewaktu program saya bersama parents Ammar di KUIM, masyaAllah. once again, im so touched! i really am, Allah. and one more thing is, his mum added me on FB!! haha, ni paling excited ok. i cant add her sebab dh ramai sangat friend dia, so i just can 'follow' her. tp alhamdulillah, a day after i met her kt PWTC tu she add me n i feel like my mind out of my head sekejap. huhu, thanks Allah! hm. ok, dats all fr todaaaaay!
sekian, wasallm.

# DMO brsama COI, ^^