19 December 2013

ADA APA DENGAN PINK?

alaa, omey2~
Assalamualaikum!

as we knw, perempuan sangat sinonim dengan warna pink. even tk semua wanita suka warna ni, but i can say almost 80% wanita sangat obsess with this adorable colour! yaaa, btw im the one. rasanya saya bole jadi juara kot kalau ada pertandingan yang mempertaruhkn koleksi barangan warna pink terbanyak, hehe. secara peribadi, for me lah kn. warna pink tu sangat sweet, cute, and in the same time ia adalah satu warna yang melambangkan ketegasan. expecially dark pink, ohh man! it is my favourite colour tau, DARK PINK is awesome! saya lebih suka dark pink berbanding pink yang soft, sebab soft pink tu buat saya mengantuk. bagi saya pink juga merupakan warna kasih sayang, sebab bila pandang warna pink ni hati saya secara automatic bertukar menjadi selembut sutera. hati yang nk marah pn tk jadi nk marah disebabkn kelembutan yang ada pada warna pink ni, alahaaai.

btw ada juga yang berpendapat, sesiapa yang suka warna pink dia tak matang. *sentaaaap sekejap* ehem, ok! listen here, tak semestinyaaa ok! ia bergantung pada individu lah, dont put a blame on pink colour! kalau dh memang dia tk matang, suka lah warna apa pn tetap tak matang kn. sama jugak macam sesetengah individu yang suka warna merah, tk semuanya garang. ada je saya jumpa individu yang obses dengan warna merah tapi dalam hati ada tamaaan. ye, sometimes warna juga menggambarkan peribadi seseorang.. tk kn lah semua yang suka warna pink mempunyai perwatakan yang sama kn, sudah tentu berbeza atas dasar faktor lain juga. so, dont judge a book by its cover! mentang-mentang koleksi peribadi dia banyak warna pink, kamu simply cop dia tak matang. ish, tk baik tau. #donebackupdirisendiri