07 December 2013

MINGGU MESRA SISWA (2)

thnks fr being awesome darlingsss~
Assalamualaikum!

alhamdulillah, berakhir sudah Minggu Mesra Siswa (MMS) bagi sesi 2 untuk tahun ini. saya telah diamanahkn untuk menjadi fasilitator untuk MMS kali ini, im so excited: VERY. even ada rasa takut dn agak gementar, but i try to do mabest. Apa yang penting, i want to be someone that cn inspire others to be better. Allah. besar sangat harapan saya tu, tapi saya cuba apa yang termampu. saya bawa bersama semangat asy- Syahid Ahmad Ammar untuk terus gagah menyampaikan amanah dn tanggungjawab ini, and alhamdulillah. i think i did pretty well, hoho. agak riak di situ, astaghfirullahaladzim. no lah, saya buat biasa2 je but at least i try kn. congrats to maself, and also. my groups' adik2 yang sangat awesome kerana selalu memberi respond yang sangat2 subhanAllah, positif! terima kasih ye saudara2 seagamaku, im so proud of uolls! ahli group saya adalah yang paling ramai, campur saya je dh mencecah 50 orang! fuhh, agak sulit jugak situasi tu. tapi alhamdulillah, Allah membantu saya. well, "there will alwys be ease in any difficulities.." verse 5 and 6 in suratul Insyiraah kan~

but seriously, lagi ramai lagi saya suka. bcs i think this is the best time fr me to share the beauty of Islam secara face-to-face, and what we (including me) need to do as a Muslim (teenage Muslim, to be more precise) bagi mencari solusi dalam permasalahan ummah yang semakin nazak. lagi ramai yang dengar, lagi bagus kn? dn itulah hikmahnya disebalik kesulitan tadi, haa. nampak tak, terima kasih ya Allah. and alhamdulillah, adik2 group saya baik2 belaka. demi Allah, saya bersyukur sangat dapat berkenalan dengan mereka! semoga perkenalan ini sedikit sebanyak memberi 'a big something' kepada diri saya mahupun mereka, kerana sesungguhnya Allah tidak menghadirkan seseorang itu dalam hidup kita dengan sia2. Allahu Rabbi, semoga ukhwah ini berkekalan till Jannah~
sekian, wasallm.

# ini kali terakhir saya menabur bakti bagi menjayakn MMS KUIM, mcm sedih je~