11 September 2013

AS BUSY AS A BEE

my family at KUIM.
Assalamualaikum!

ya Allah, dh lama rasanya tak merasa nikmat tidur awal. i really miss it, huhu. semakin hari semakin banyak pengalaman baru yang saya dapat, semakin banyak juga cabaran dn dugaan yang terpaksa ditempuhi. tapi alhamdulillah, Rahmat Allah sentiasa bersama saya. saya masih ada rakan-rakan seperjuangan yang berebut-rebut untuk menaikkan semula semangat saya disaat saya ditimpa musibah atau sebagainya, thaaaanks sahabat PERSEPSI 13/14. saya sangat menyayangi kalian, lillahi Ta'alla! terima kasih juga diucapkan kepada permata hati saya yang berada jauh di Kuala Lumpur, ibu dan ayah! thaaanks fr always mendoakan kejayaan saya di bumi tarbiyyah ini. ya Allah, dah lama juga kaki ini tidak menjejakkan kaki ke rumah! kesibukkan saya sekarang mengalahkan lebah-lebah yang bersarang di atas pokok mangga belakang rumah nenek saya, huhu. tapi saya bersyukur dengan kesibukkan ini kerana tanpanya, mungkin masa remaja saya akan terbuang begitu sahaja. dn sejujurnya saya akan merindui pengalaman yang sangat berharga ini, saya akaannn! Terima kasih ya Allah kerana memilih diriku antara salah seorang untuk merasai nikmat menjadi pelajar dn pemimpin pelajar di bumi KUIM.

tidak pernah terlintas di hati mahupun kepala hotak ini untuk menjadi sebahagian dari pemimpin fakulti, tapi itu yang telah tertulis untuk diri ini. (Berangan tu adalah, tapi untuk jadi fesi je). alhamdulillah, plus saya memang suka 'menyibok' dalam berorganisasi. bila teringat zaman sekolah, siapalah yang tak kenal saya ni. rata-rata orang kenal tau, phewwww. astaghfirullahaladzim, bukan nk riak tau. just nk share pengalaman saya masa zaman sekolah, and for sure saya dikenali bukan sebab selalu ponteng kelas or melawan cikgu ke apa eh! saya budak baik tau dulu, sekarang pn sama ok! yeke? iyeeee, tak percaya sudah! cuma kat KUIM ni lebih praktikal, lebih hebat cabarannya! tapi takpe, Allah kn ada. lagipun tak lama lagi saya nk letak jawatan dh, huhu. sedihnya, cepat betul masa berlalu! disebabkn itu juga saya berazam untuk mengisi masa yang ada ini dengan sebaiknya, saya tak nak sia-siakan! at least ada something yang saya sumbangkn kepada students KUIM before saya letak jawatan, in sha Allah. semoga Allah permudahkn urusan saya, doakan saya ok!
sekian, wasallm.

# PERSEPSI PERSEPSI, aku akan merinduimu!