08 June 2012

MINGGU HALUAN SISWA (MHS)- KUIM

Assalamualaikum!

alhamdulillah, dh selesai pn Minggu Orientasi kt KUIM selama seminggu (Isnin-Jumaat). at last bole pn saya balik rumah jap, lega!! well, MHS di KUIM takda la teruk sangat. dh nama pn minggu orientasi kn, so memang kena jadi askar la time tu. entah macam mana saya bole jadi sangat berdisiplin, haha. tapi alhamdulillah, abang2 dn kakak2 fesi semua baik2 dn sporting belaka. dn secara tidak sengaja saya turut menyimpan hasrat untuk mengantikn tempat mereka bagi pimpinan akan ada, agak2 ada peluang tak? Ok2 get back on track, rasanya kt mana IPT pn akan ada minggu orientasi ni untuk pelajar2 baru kn. so terpaksalah saya merelakn semua ini, dalam hati tak putus2 berdoa supaya dipercepatkn tempoh pengajian aku selama 3tahun di sini. aamiin

untuk penempatan pulak, alhamdulillah. saya ditempatkn dengan 4orang pelajar satu batch tapi berlainan kos dn 4orang yang selebihnya adalah pelajar senior, Allah. seram pulak bila dengar perkataan 'senior' ni, semoga mereka baik2 belaka dn mampu menerima kehadiran kami adik2 dengan lapang hati. memandangkn senior2 masih bercuti semester, so we (juniors) hanya dapat bertemu mereka pd minggu hadapan. Semoga kisah yang saya baca dn buat research pasal senior buli junior ni tak berlaku lah pada saya dn kawan, aamiin ya Allah!