20 July 2012

ITS MY BORN-DAY!

kata Ustaz Azhar Idrus.
Assalamualaikum!

alhamdulillah, today is my birthday. as usual, my father will be the first person yang wish birthday saya. masa tu saya baru balik dari program Law Kana Bainana versi KUiM dalam pukul 12am baru sampai rumsis, then dapat SMS frm my ayah. terharu gila masa tu, tapi kena kawal emosi sebab member ade kat sebelah. then bila sampai rumsis, kakak senior pulak buat suprise yang memang terbaek dari ladang! muka saya disapu dengan pati air asam jawa sambil dinyanyikan lagu Happy Birthday, then saya dibawa ke bilik air dengan alasan kakak senior saya tu nk tolong bilaskn muka saya yang sememangnya dh bertukar warna oren akibat dari tindak balas kimia pati air asam jawa tu! dah tu susah pulak nk hilang, huhu. sedang asyik saya menggosok muka, saya disiram pulak dengan sebaldi air! mak aih, kuyup saya dibuatnya! tapi saya tk marah pn dorang buat cmtu, terharu adalah! suprise dorang memang menjadi, tabik sprinngggg! Ya, kakak2 senior rumah saya sangat baikkk. Dah macam kakak sendiri, mereka tempat saya mengadu dan membebel! Baru terasa nikmat ada kakak, terima kasih Allah.

Apapun, hampir satu jam jugak laa saya ambik masa untuk membersihkan diri. Ni kategori membuli ke?? Hahha seronok, then saya dapat birthday wishes dari kengkawan yang still ingat birthday saya, thnks uolls! alhamdulillah, saya bersyukur sangat kerana diberi peluang untuk merasai nikmat hidup tambahan satu tahun. dan sekarang saya nk tidur sebab bsk dh puasa, nnti nak bangun sahur! btw, selamat berpuasa!
sekian,wasallam.