25 June 2013

RAMADAN IS COMING!

masyaAllah~
Assalamualaikum!

today will be my last post in the month of June, nampaknya sudah setengah tahun kita berada dalam tahun 2013. 6 bulan telah berlalu, and now still ada 6 more months to go. then kita akan berganjak ke tahun 2014, cepatnya masa berlalu. rasanya ni bukan kali pertama saya repeat ayat yang sama- "cepatnya masa berlalu..". ya, true! sama jugak macam bulan Ramadan ni. rasanya baru semalam saya mengupdate post tentang Ramadan yang pertama kali saya lalui kat KUIM- WELCOME RAMADAN!  so, for this second time tak banyak yang saya nak tulis sebab normally pengalam pertama adalah yang paling indah dn sukar dilupakan. so bila dah masuk tahun kedua ni, tak banyak kot yang saya nak update.

rasanya everything will be the same, mengalami keadaan berpuasa bersama kengkawan di bumi KUIM dn berjauhan dengan mummy dn daddy! (tkyh nk mummy daddy sangat, padahal kat rumah panggil ibu dn ayah je kot..) bajet, anyway! kalau ada something new yang berlaku in this coming Ramadan, ill update it! stay tuned ok, thaankss. harapan saya fr this coming special month is, sama seperti saudara-saudara seagamaku yang lain! im very sure, we are all mengharap to gain as much pahala as we can kn? in sha Allah, hopefully Ramadan kali ini lebih bermakna dan lebih baik berbanding Ramadan yang sebelumnya. Allahumma Ameen, :')
sekian, wasallm.

# ya Allah, izinkn aku bertemu lagi dengan bulan Ramadan pada tahun ini.