27 August 2013

SECOND YEAR IN KUIM

part of us, ^^
Assalamualaikum!

bermula sudah semester baru, fr the second year! masyaAllah, cepatnya masa berlalu. bila tengok adik-adik junior sem 1, rasa macam baru semalam saya berada dalam situasi mereka! tapi hakikatnya tak, saya bukan lagi junior macam mereka. agak obvious perubahan yang berlaku di sekeliling saya, terutamanya panggilan. dulu kebanyakannya orang disekeliling akan panggil saya "adik", tapi sekarang panggilan yang saya selalu sahut adalah "kakak". dulu saya banyak bertanya, tapi sekarang saya banyak menjawab pertanyaan yang diajukan. dulu saya selalu dinasihati oleh kakak-kakak rumah yang sangat dirindui, tapi sekarang saya selalu menasihati adik-adik rumah. dulu saya selalu perhatikan orang sekeliling untuk belajar dari pengalaman mereka, tapi sekarang saya yang diperhatikan oleh adik-adik junior.

sampai ada yang tanya- "kenapa baju akak banyak warna pink, akak suka pink ek?" err, saya tk pasti samada mereka perhatikan saya setiap masa atau apa. anyway, kamu sangat prihatin wahai adik! haa, ni paling obvious! dulu phone saya jarang berbunyi, kalau berbunyi pn just "alarm" je. dan selalunya saya dan phne memang jarang jumpa, kadang-kadang sampai tak ingat mana saya letak phone. tapi sekarang, saya dan phone tak bole dipisahkan! kejap-kejap berbunyi, kredit pn cepat habis. hehe, tkpelah. bukan selalu, untuk tahun ni je. ok, sebenarnya saya sendiri tak tau apa motif saya menulis post ni. just for fun kot, memandangkan kelas tak start lagi. so pemerhatian saya kepada keadaan sekeliling or isu semasa agak terhad, so sebab tu lah. just stay tuned ok, thanks fr reading btw!
sekian, wasallm.

# awesomeness cannot be proven by the height ok! huhu, motip?