26 February 2013

AWAK COMEL SANGAT!

Assalamualaikum!

awak awak awak, tau tak yang saya selalu perhatikn awak? saya suka tengok awak sejak sem lepas lagi, tp saya takut nk bagitau awak! saya takut dengan awak, huhu. awak tau tk, boleh dikatakan everyday kita akan terserempak. selalunya kat cafe lah, masa awak tengah syok menjamu selera. saya usha je awak dari jauh, saya perhatikan awak senyap-senyap. ya Allah, awak comel sangat tau tak! awak selalu buat saya geram dengan kecomelan awak tu, sampai kadang-kadang saya rasa jeles! dh lah comel, manja pulak tu! ish, geramnya! saya tau awak ramai peminat kat KUIM, huhu. awak tau tk, saya dh mula ada perasaan sayang kat awak. perasaan ni hadir sejak saya mula-mula nampak awak, sungguh! saya rasa awak sedar yang saya selalu perhatikan awak, betul tk? 

satu hari tu awak tiba-tiba datang kat saya, saya tk perasan pn! dengan pandangan yang memukau a.k.a tajam, awak hampir membuatkn saya menjerit! kn saya dh cakap, saya takut dengan awak! tu masih ada jarak antara kita, just imagine kalau awak datang rapat kt saya! mak aihh, tk ke koma saya dibuatnya! awak, lain kali jangan buat lagi ye. saya belum sedia, huhu. hmm, awak tau tk. saya teringin sangat nk rapat dengan awak, tapi saya takut. saya tk berani, huhu. saya pn tk tau bila agaknya perasaan takut/gemuruh/gementar kat awak ni akan hilang. tulah, awat comel sangat?!! anyway, awak jangan risau. saya akan terus menjadi pemerhati awak yang setia. dalam diam, because im ur secret admirer! huhu, kadang-kadang bila tengok telatah awak bole buat saya ketawa. hilang stress saya, seronok tau! awak comel sangat, geram saya! seriusly, saya pn berkeinginan nk peluk awak macam orang lain. nk manja-manja dengan awak, tp saya belum berani. huhu, tp in sha Allah! masanya akan tiba, ye KUCING! sabar tau, ^_^
sekian, wasallm.

# menyayangi kucing adalah amalan Rasulullah SAW, subhanAllah! :')