04 January 2014

SEM LAST SEBAGAI EXCO

ni masa MMS, one fr fifty. sweet memory, :*
Assalamualaikum!

ok, i think it still not too late to wish Happy New Year! and oso, Happy Birthday to one and the only mom that i hv in this world!! ok, straight to the point. beberapa jam yang lepas, baru je berakhir Minggu Taaruf Fakulti (MTF) sesi 2. im so tired. exhauted, seriously. but still, saya rasa puas hati sangat. alhamdulillah. teringat pesan YDP saya: "biar kita rasa terbeban, tapi manfaatnya kepada orang lain..". dn sesungguhnya sebaik-baik manusia itu adalah yang bermanfaat kepada orang lain, Allahu Rabbi. mana tak bersemangat saya jalankn tugas, this will be one of my precious moments at KUIM! well, just a few months left before saya meletakkn jawatan sebagai salah seorang pemimpin fakulti. Allah. macam sedih je, hm. so saya cuba untuk enjoy laksanakn tugas ni, tak nak tension2.

sekali seumur hidup, lepas ni tkda dah nk busy2. meeting sana sini, program pagi petang. oh maaaan, gonna miss these moments!! situasi yang agak serabut ni jugak yang mengajar saya untuk lebih pandai hargai masa, never give up, always remind myself to think positive, senyum sokmo, and bla bla bla. i oso dh kenal ramaaaaaai orang, macam2 kerenah dn perangai saya jumpa. seronok, terima kasih ya Allah! oh. assignment! haa, ni satu lagi. bukan problem, tapi peluang untuk mendapat pahala!! perasan tak, dengan cara ni masa saya tk terbuang dengan benda2 lagha. setiap saat tu sangat2 beharga, sekarang baru saya tau kenapa orang cakap MASA ITU EMAS. haa, nampak tk! penat memang penat, letih memang letih. tapi macam2 saya belajar, (^^)V
sekian, wasallm.